- Продавачът доставя онлайн поръчаните стоки чрез куриерска фирма Еконт Експрес на посочен от клиента адрес (до входа на адреса или най-близкото място където е възможно да се паркира) или на посочен от клиента офис на куриерската фирма в зависимост от избора на клиента ;
- Продавачът извършва доставката на стоките само на територията на Република България;
- Предлаганите стоки са съпроводени с необходимите документи и опаковка;
- Стойността на услугата за доставка се калкулира от куриерската фирма и се заплаща от клиента.
Времето за доставка обикновено е средно от 1 до 5 работни дни за стоки, налични в централен склад.
- Доставките се извършват от понеделник до петък между 09.00 и 18.00 часа и събота между 09.00 и 13.00 часа, с изключение на празнични дни. Изключение може да има за населени места със специален график на обслужване;
- При доставка с куриер Еконт Експрес в деня на доставка ще получите SMS от куриера, че имате пратка за получаване. Ако не бъдете намерен на уречените ден и място и няма друго лице, което да приеме пратката вместо Вас, куриерът оставя стикер, че е идвал и координати, на които да се свържете с него. Пратката се връща в офиса на куриера до поискване от Ваша страна. Ако и на следващия ден не се свържете с нас или куриерската фирма, приемаме поръчката за анулирана. Клиентът има възможност да отвори и прегледа съдържанието на пратката преди да плати на куриера.
- elektrodom.bg или представител на куриерската фирма се ангажират да уведомят клиента по телефона или имейл, ако се появят внезапни обстоятелства, възпрепятстващи навременното изпълнение на доставката.
-
Всички стоки са застраховани до момента на получаване и пристигат с документи за гаранция, касова бележка (или фактура, ако има изискана такава).
Клиентът се съгласява, че удостоверяването за получената стока може да се извърши от лице, за което според обстоятелствата може да се направи извод, че ще предаде информацията на клиента - страна по договора.
Клиентът трябва да прегледа стоката в момента на доставката и предаването й от продавача или куриера и, ако не отговаря на изискванията, да уведоми за това незабавно продавача.
-
При неполучаване на стока повече от веднъж, доставчикът ПИПИТО 88 ЕООД може да наложи следните мерки:
- Транспортни разходи: Начисляват се при всяка следваща поръчка на ползвателя.
- Подаръци: Непредоставяне на подаръци към следващи поръчки.
- Ценова защита: Отказване на ценова защита при позоваване на нея от ползвателя.
- Рискът от загуба или повреда на закупените продукти преминава върху клиента в момента, в който клиентът или посочено от него трето лице, различно от избраната от elektrodom.bg компания за куриерски услуги приеме стоките.
-
Застраховка на пратка:
- Какво покрива застраховката на пратка?
- Загуба на пратката: Ако пратката бъде загубена по време на транспортирането.
- Повреда на продукта: Ако продуктът пристигне повреден или с дефекти вследствие на транспорта.
- Кражба: Ако пратката бъде открадната по време на доставката.
-
Предимства на застраховката:
- Експресна замяна: В случай на загуба или повреда, ще получите нов продукт без допълнително забавяне.
-
Как да активирате застраховката?:
- Застраховката на пратка може да бъде добавена към поръчката Ви по време на процеса на плащане. Просто отбележете съответната опция преди финализиране на поръчката.